Tommy Hilfiger SS15.

Het merk Tommy Hilfiger vier dit jaar haar 30-jarig bestaan. Geïnspireerd op Tommy Hilfigers eigen familie en het pittige erfgoed van het merk Tommy Hilfiger, is de collectie voor de lente en zomer 2015 ontstaan. Met de slogan „I do Hilfiger” is de campagne van start gegaan waarin een familie bruiloft centraal staat, compleet met supermodel Behati Prinsloo als de moderne pittige bruid.

Onconventioneel cool

De collectie voor de lente 2015 laat een ontspannen rock-’n-roll kant zien. De Hilfigers staan voor een vrijgevochten interpretatie van plezier en een wat oneerbiedige houding voor conventies, die de kern van het merk vormt. Het onconventionele komt terug in mooie en zweverige silhouetten met volop gebruik van denim, leer, strepen en pailletten. Het geeft een fris, energiek en vrolijk geheel, of zoals ze bij Tommy Hilfiger zeggen: „This is how we rock the love, Hilfiger-style.” Geniet mee van het openlucht feestje en kijk hier en op Tommy.com naar de nieuwste modeitems uit collectie.