ONLY.

Als één van de vele merken die onder het beheer van het Deense kledingbedrijf Bestseller staan, staat het ONLY merk voor alledaagse kleding ontworpen met jonge fashionista’s in het achterhoofd. ONLY werd in 1995 opgericht als vrouwenspijkerbroekenmerk met als doel om de nieuwste spijkerbroeken zo snel mogelijk op de markt te brengen. Deze gedachte is in ere gehouden terwijl het merk zich uitbreidde in de richting van andere soorten kleding en ONLY staat tegenwoordig bekend om de trendy ontwerpen en de grote collectie spijkerbroeken.

Het Spijkerstofuniversum

Trendsettende spijkerbroeken was een nieuw concept toen ONLY de eerste winkel opende in Oslo, maar het idee van het dragen van spijkerbroeken die voorbij gingen aan traditionele stijlen was direct een grote hit. Nadat in 1996 ook winkels in China werden geopend explodeerde de populariteit van het merk. Vandaag de dag zijn er alleen al in China meer dan 1000 ONLY-winkels. Het merk is vastbesloten wat ze zelf “het spijkerstofuniversum” noemen te veroveren. ONLY groeit met sprongen. Het merk heeft momenteel meer dan 6500 winkels en outlets in Europa, Azië en het Midden Oosten.

Een Evoluerend Merk

Nadat ONLY in 2000 binnen de Bestseller Group onafhankelijke erkenning kreeg werden de collecties uitgebreid. In aanvulling op de uitgebreide spijkerbroekencollectie biedt ONLY ook jassen, sportkleding, accessoires en zelfs een volledige lijn alledaagse kleding. Of het nu breiwerk is of over jurken en jumpsuits, rokken en jasjes gaat, ONLY-kleding is zodanig geprijsd dat jonge vrouwen die van winkelen houden en altijd bij de mode willen zijn het zich makkelijk kunnen veroorloven.

Trendy Collecties

Met de positie als wereldwijd betaalbaar merk krijgt ONLY het voor elkaar om sneller dan andere merken de nieuwste trends voor haar loyale fans op de markt te brengen. Hierdoor kan ONLY hele collecties aanbieden die volledig aan de laatste en populairste trends gewijd zijn. Huidige trendcollecties zijn onder anderen een kledinglijn geïnspireerd op de stijl uit de jaren ’70 en een lijn van lederwaren. Waar het op spijkerbroeken aankomt is het heel moeilijk om de enorme selectie aan snitten, kleuren, bewerkingen en afwerkingen te evenaren. Dankzij de laatste-mode-aanpak is ONLY een goede keuze voor jonge vrouwen met een beperkt budget die zich willen onderdompelen in hun liefde voor mode.